Bestnye semalam….

Hahahaha…tiba2 saja aku tulis macamni.yalah semalam buat pertama kali aku dapat tidur dengan nyenyaknya dan agak lama(dari 11.30-6.30 & 6.45-10.00)heehehe…Aku rasa ni semua penangan aku tak cukup tidur selama berhari2….Jadi bila bangun saja pagi tadi aku tengok semua lebam2 di bawah mata dapat hilang tu.huhu…Jadi mata aku yang agak cantik dan bersinar ni(bersinar ke??,huhuhu)sudah kembali pulih.huhu..Walaupun kadang2 masa keluar semalam aku rasa nak tumbang akibat dari tak cukup tidur,aku masih mampu untuk pusing 1 bandar kajang semalam.wakakaka(gagahnya aku) Jadi hari ini aku rasat telah kembali kepada KHAIRUL ANUAR yang asal.huhuhu….

Apa yang tambah bestnya,bila aku dah dapat cara nak tengok TV secara online walaupun internet dekat UKM ni teruk nak mampus,jadi bolehlah aku tengok Spa Q kat bilik tak kene kutuk dengan budak2 perempuan yang selalu ada dekat kafe tu.huhuhu(tgk tv pun kene kutukkan,tulah manusia)Jadi ini akan menambahkan nikmat untuk aku lepak saja dekat bilik bila tak ada program.Oklah,ni pasal tidur lepas ni nak sambung pasal sesuatu yang aku baru pelajari pula(”,)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: