Dah lama tak buat

Sebenarnya selalu aku dengar orang yang tulis lirik, sajak, cerpen,novel,..bla,bla tu semua adalah untuk meluahkan perasaan.Hmm,aku rasa betullah cakap orang,sebab dulu2 aku selalu juga buat semua tu(masa kat sekolah teknik dul)lagi2 bila aku rasa tension sangat sampaikan sajak2 yang aku tulis selalu menang penulisan sajak dan dapat publish(sbb aku ajk majalah sekolah,presiden lagi)hahaha.Tapi sejak aku habis saja belajar kat sekolah teknik tu(lepas clash ngan jr aku,cantik tau plus alim lagi)aku terus dah tak pernah lagi menulis lagi untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Kot pun aku cerita dekat kawan2 mesti tak semua(mane leh citer sume) jadi secara langsung tension kita takkan keluar habis.Sebab tu kot aku rasa sejak tak lagi meluahkan perasaan rasa tak tenang saja hati ini(spm kantoi tue,x dpt nak g oversea…)So sekarang aku nak mulakan balik menconteng2 apa saja yang ada dekat tangan aku bila aku rasa nak luahkan apa2 saja.Sebab aku rasa malas nak cerita dekat orang lagi kalau aku betul2 tak percaya kat orang,baik aku tulis semuanya dekat kertas lepas tu buang jauh2 supaya ianya tak datang lagi(ishhh,boleh plak lagu secebis harapan plak skang nie)hehee.So kalau anda semua bernasib baik,aku tulislah dekat dalam blog ni kot…tapi bab2 meluahkan perasaan sedih tu susahlah sikit nak jumpa.hahaha.sebab yang bab tu kita simpan sorang2,ok???

 Letihnya fikiran sekarang ni kan,dahlah baru pagi tadi ada lagi kelas tutor yang kena ambil,nasib baik waktu dan harinya tak bercanggah dengan kelas lain(nasib,kalo x peninglah)Disebabkan hampir semua kelas dah di masukkan dalam jadual, masa belajar sem ni sah2 padat gila dan tak ada masa nak main2 lagi…Sabar sajalah kalau dah kena kelas pukul 8 SETIAP HARI!!!!!!!!!!!(argggghhhhhh)Oklah,ada benda nak diluahkan dekat kertas conteng2 untuk legakan hati yang sedang ‘best’ sekarang ni!!!!!!!! 

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: