Sit up…

Pagi ni,bila aku sudah solay subuh,aku jenguklah keluar tingkap nak menikmati udara segar pagi yang nyaman ciptaan tuhan(huhu,ayat)Aku pun dapatlah melihat ada orang yang mula bergerak ke stadium atupun sekadar berpusing keliling U** ni untuk jogging(nak kurus cm aku kot)Tiba2 aku rasa mata aku terpana pada seorang pakcik(agak berumur jugaklah) sedang berjogging.Rasanya pernah kulihat pakcik ni(tapi di mana ya????)Lama aku berpikir,akhirnya baru aku teringat aku pernah nampak dia masa jogging waktu petang2 bersama kawan2 aku…Tapi kenapa aku boleh ingatkan dia sedangkan ramai lagi yang berjogging waktu petang(amoi2,awekz2,family2,budak2 kecik yang comel)Kisahnya bermula bila aku namapak pakcik kalau jogging memang laju gila,aku dan kawan aku apa lagi sambil berlari sambil mengomel pasal pakcik tu(stamina kuat siot,huhu)habis berlari aku dengan kawan aku ni pergilah ke satu sudut stadium tu untuk melakukan warmdown sabil tengok2 orang yang masih berjogging…Tiba2 pakcik yang jogging laju tu pun nak lakukan warmdown dekat2 dengan kitorang(dlam 20 meter)Sedang syok2 kitorang buat sesi menyejukkan badan,aku yang terpandang pakcik tu terus delak sakan sampai nak berguling2 rasanya atas padang tu sambil suruh kawan aku tengok pakcik tu…Tapi kenapa ek?????Kalaulah korang semua dapat tengok aksi pakcik tu buat sit up kat tepi,sah2 korang akan pelik tengok gaya dia yang seperti sedang R**E*….(maaf terpaksa sensort,18SX huhuhu)Terus aku cakap dekat kawan aku,patutkah jogging laju STAMINA kuat rupanya…Moga2 nanti aku dapat jumpa lagi pakcik tu dan meminta pendapat dan tips dari pakcik tu…hahahaha…Oklah nak kena bersiap untuk ke kelas,moga2 petang ni tak hujan supaya aku boleh pergi jogging(”,)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: