Abg…

Semalam aku dapatlah berbual dengan abang aku dari Kedah tu,dia teleefon aku sebab dia masih ada dekat K.L….Nak bincang pasal Hp yang aku nak beli…Sebab aku suruh dia carikan dan belikan untuk aku(aku x pandai nak pilih)Jadi borak2lah macam biasa dan yang pastinya aku mungkin dapat jumpa dia hari ahad ni kot,kalau tak ada apa2 hallah…Nak pergi ambil Hp,untung2 dia belanja makan ker….Hahahaha…Lagipun dah lama tak jumpa dia,ada kot dalam 4 bulan dah,maklmlah adik beradik merantau ni,memang macam tu!!!!!!!!

Semalam pun aku dapat jumpa kawan aku(merangkap macam abanglah)Dahlah lama tak jumpa,bila jumpa tu macam2 nak cerita dengan dia….So bila dah jumpa tu mestilah dapat lepaskan rindu…hahahaha….Maklumlah rapat jugaklahkan,so bila agak lama dah tak jumpa mestilah rindu(jd pd kwn2 yg nak aku rindu kat die,jgn bg aku jumpa slalu,hahaha)

So harap2 dapatlah jumpa abg aku nanti and dapatlah jumpa kawan aku tu lagi,hehehee…….