Kena cucuk punggung

Semalam balik rumaj saja aku dah tak tahan dengan kegatalan yang melarat ke seluruh tubuh aku ni. TEnsion betul, sebab memberikan sedikit sebanyak kepayahan untuk aku melakukan pekerjaan dan apa2 saja.

Jadi malam semalam aku pergilah ke klinik yang berdekatan. Bila dah jumpa doktor, terus aku disarankan untuk diberikan injection. Aku pun dengan konfidennya terimalah untuk di inject tu. Aku tak tahu pula kena inject dekat punggung. Sekali masa nak kena inject tu, doktor tu cakap dekat punggung,bapa segan gila aku masa tu. Aku ingat kena inject dekat tangan ke, rupanya di PUNGGUNG.HAHAHAHA

Pagi ni, aku rasa macam nak demam saja, bila makan ubat saja aku rasa mengantuk sangat2. Nak tidur. Nanti aku tulis lagilah ya(”,)

3 Respons

  1. hahahahahahahahaha
    kene cucuk kat punggung ker??
    so malu!!!
    DR. LELAKI oR perempuan??
    hehehehee

  2. aku pon pnah kna gak.tak sampai seminit pas kena, gol trus!tp tulah salah satu tidor aku yg plg enak skalik,tak sdar sampai bangun.pegh!bes giler.tak pnah aku rase tido senikmat itu.eyh.aku rasekan ko buatla background ke apa ke,nmpak cun skit kan…hihihi.pegh.mata ko yg kat atas tu takleh blah ar..

  3. kalu doktor pompuan mmg best! muhahahaah

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: