Cuaca…

Mungkin disebabkan cuaca yang tak tentu arah sekarang ni, yang kadang2 panas gila dan kadang2 hujan sehingga aku macam kesejukan gila telah mengakibatkan aku tak berapa sihat 2 3 hari ini. Sakit yang paling mudah menyerang ialah selsema. Hari ni pun aku selsema sebenarnya dan keadaan makin teruk bila menjelang pukul 10 malam ni. Sehingga menyebabkan aku terpaksa telan panadol soluble malam ni(nasib baik sedap..hahah).

Dalam pada masa aku tengah tak berapa sihat ni juga member datang minta tolong dan nasihat sikit dari aku. Disamping dia mengadu masalah yang dihadapi. Tapi rasanya tak perlu kot nak cerita dekat korang.huhu… Maaf ya, hal peribadi orang tak boleh cerita…

Oklah, aku nak tidurlah… Setelah mendengar masalah orang dalam keadaan tak sihat menyebabkan aku sedikit letih dan tidur jam 12.00 malam ya. Esok kena bangun pagi lagi(pukul 6), takut tak ada air. 😦 

2 Respons

  1. dulu masa study kat UM, takda air ni mmg biasa. siap buat demo depan pejabat pembangunan universiti lagik. Tapi abg bijak. Malam b4 tidor tadah berbaldi2 air. letak dalam bilik. bilik mcm dah jadi sykt air. esok bgn lambt pun bleh mandi lagik. haha!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: