Terima kasih teman…

Dalam pada aku sedang kekalutan hari ini, masih ada teman yang sudi membantu aku dari 1 segi yang lain… Mungkin tak ramai yang akan buat seperti apa yang teman aku ni buat… Kalau ada pun mungkin yang buat kurang sikit dari dia… Percayalah…

Begini ceritanya, semalam aku basuh baju… Jadi aku menyidainya di ampaian dekat sebelah blok ni… Nak dijadikan cerita, waktu aku nak ke kelas petang tadi, kelihatan cuaca seperti hendak hujan.(awan hitam menyelubungi langit) Aku pun tanpa segan silu mintalah seorang teman ni untuk angkatkan baju aku…

“nak mntk tlg nie tp brat” kata aku.

“tlg ape?kalo blh tlg aku tlg” katanya.

“tlg angkt baju kat ampaian,kalo bnd2 yg kecik2 tue gunelah kain2 yg aku sidai jgk” kata aku

“ok…”katanya

Aku pun gembiralah sebab baju aku takkan kene hujan kalau jadi hujannya. Bila pulang dari kelas aku tak ingat yang member ni dah angkatkan baju aku, jadi die telah ym aku dan suruh ambil baju. Mungkin korang semua terpikir setakat angkat baju ramai je yang tolong….

Haaa,part yang ni sebenarnya nak di highligth kan….. SIAP TOLONG LIPATKAN SEKALI DENGAN KEMASNYA,TINGGAL NAK MASUK DALAM ALMARI JER…. Yang bestnya, benda2 kecik aku pun dia tolong lipatkan sekali…

p/s : adakah anda melakukan sedemikian rupa???terima kasih teman(”.)

4 Respons

  1. aiyooo…gitu citenye…

    kak nuar dah menceburkan diri dalam dunia blogging ni…huhu…bangga mak hayam ko di batu pahat itu…

    p/s : kuang ajor dak syam nie,pggl aku akak terus….mak hayam batu pahat tue x de masa nak bace bloglah…hahaha..die bz ngan xtvti seharian die jer….wakakakaka…chawlakejam jgn mrh kay(”,)

  2. tolong lipat sekali? dgn yg suar kecik sekali? erkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk….

    p/s : hahaha…tuelah, x ramai teman yg sggup wat cm2…geli kononnnnn….hahahaha

  3. Laki bini jek yang sanggup buat cenggitu… Adakah ko sudah berkahwin?… ataupun…? isk isk isk…

    p/s : hahaha…ayooo,awekz pun x de,x kanlah tibe2 dah kawin…hahaha…nielah yg dikatakan teman yg sukar dicari gantinya,ingat smpai mati tau

  4. motif…

    p/s : x de pape hanya tuk menghargai teman yang banyank membantu….member yg sggup lipat suar kecik ku itu,bertuahnya badan….lalala

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: