ROOMATE

 Aku ingin memohon maaf kepada roomate aku kerana di sebabkan kecuaian aku kau telah kehilangan wang ringgit. Ini semua akibat tangan aku yang gatal tak nak kunci bilik sewaktu pulang ke kampung tempoh hari. Jikalah aku kunci bilik itu pasti wang mu tidak akan hilang…

Maafkan aku sekali lagi…

p/s : nasib baik pagi tu aku nak jugak bawa balik acer 4520 aku ni ke rumah. cadangan awal tidak begitu kerana berat. Alhamdullilah Allah memberikan aku petunjuk kepadaku pagi itu.

4 Respons

  1. mcmana boleh smpi lupe kunci bilik? banyak ke ilang? aduhai nuare neh.

    p/s : hmm, tahlah mungkin pagi tue kelam kabut skit dan rumate ade dlm bilik mase hilang tue…

  2. aISSSSGHH!! balik kampung tak kunci pintu? bapak terra.. haha.. hope nothing else was missing =)

    nolah….my roomate is in the room,dat’s why x kunci pintu…huhu

  3. apsal lupa?
    ko mkn semut ke hape?

  4. yeke.. ish3.. laen kali ingat tau..umur mude lg..hehe.dah mcm atuk..pelupe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: