SEBELUM DAN SELEPAS

Entry yang sebelum ini aku ada ceritakan tentang kepulangan aku kali ini adalah untuk membuka jahitan. Jadi aku begalah korang semua tengok keadaan sebelum dan selepas kejadi itu berlaku…

dsc00250.jpg

ini keadaan lebih kurang 1 jam sebelum dibuka…nampak tak benang yang ada tu. aku kena 2 jahitan

dsc00257.jpg

ini pula gambar sehari selepas dibuka, kesan dia seolah2 masih terbelah…

4 Respons

  1. Awat tak suruh doktor potong je jari tu? Kalau potong satu tinggal sembilan lagi. Banyak tu, ape ada hal… Ha! Ha! Ha!

    p/s : betul jgkkan, masih byk jari sayer…huhu

  2. oh my gawwddddd!! thts GOTTA hurt BIG time!!! woohoo

    p/s : eh x lah….hahaha

  3. kejap lagi baiklah tuh. pasni mainlah darah ayamn banyak2 lagi kalu nak kena potong pulak.. ekekeke

    p/s : baikkkkkk…….x buat lagi

  4. ngeri giler tgk tgn ni…pergh…skt nye!!!. minta jauh la semua ni..huuhu

    p/s : alah lek r,huhu…steady jer…….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: