1500

Maxis ada menawarkan pembelian 1500 Es-em-es (cara budak epal eja) untuk seminggu dengan harga RM 1. Aku pun adalah orang yang tidak ketinggalan untuk menggunakan perkhidmatan itu. Tapi sayangnya, penggunaan 1500 es-em-es tu hanya boleh pada waktu siang (6 a.m-6 p.m)

Oleh kerana ramai yang mengetahuinya, maka banyaklah mesej-mesej yang lucah, lawak, memberi perangsang, meluahkan kata-kata sayang, penyampaian maklumat palsu, cerita-cerita menyayat hati dan menyentuh perasaan dan dll. Berikut aku tuliskan beberapa mesej yang aku rasa best :

1 mayat orang tua dikeluarkan dari bilik ais untuk dikebumikan. Setelah dikeluarkan, ada air yang mengalir di muka orang tua itu. Dengan rasa takut, cucunya memberitahu neneknya, ‘nek, atuk berpeluh’. Nenek menjawab,’ ooo, atuk kamu 1st time meninggal, mestilah nervous sikit’.

Doa pemanis wajah ini sesuai untuk dibaca 3 kali sebelum memakai bedak setiap pagi. ‘minyak si tuang-tuang, ku tuang dalam kuali, muka kumacam beruang, semua orang cabut lari. Kuang… kuang… kuang… ‘ Jangan ketawa, nanti tak jadi.

Why malaysian students always meniru in exam??? Because at the bottom of each exam paper written,    “sila lihat sebelah”

Ada gula ada garam, anak itik anak ayam, kuih keria kuih apam, kaler putih kaler hitam, amik mangku amik talam, nasik lemak nasik ayam, sup ekor sup ayam, batu nisan batu karam, kwsn rehat kwsn awam, gua niah gua kelam, naik takut naik seram, duah dadu buah pelam, rasa manis rasa masam, kapal terbang kapal selam, kadang sihat kadang demam, lain tahun lain azam, banyak orang banyak ragam, jangan marah jangan geram, saje nak abis sms free sebelum kul enam.

Good friends is like underwear, always cover u. better friends is like condom, always protect u. Best friends is like viagra, when u are down it will alwys make u up.

Sebenarnya banyak lagi mesej-mesej yang best, cuma aku malas nak taip kat dalam ni. Kepada yang nak mesej-mesej lucah, lawak dan sebagainya, sila hantarkan dahulu apa-apa mesej kepada aku. Nanti aku akan balas ya.

p/s : sekarang nia selalu tak ada selera bila nak makan,kenapa yer??ade sesiapa yang punya cadangan untuk aku. Hari ini dah masuk 2 hari x lunch dengan nasi, handal x??

9 Respons

  1. The exam joke is a good one 🙂

    so academic..

  2. tapi aku lagi suka yg si atok baru 1st time mati

    haha,betul2…

  3. epal tiru sy ejaan es-em-es tu…

    x kisahlah sape tiru sape pun, janji berbunyilah SMS tu…

  4. motif nak sebarkan sms lucah??? takyahla.. dosa.. hahaha….

    motif en rudy mencelah kata epal tiru dia??? hahaha… jeng…jeng..jeng.

    untuk tujuan pembelajaran….lucah skit2 perlu…no komen about motif2 nie..

  5. stop stop propa stop propa

    lek2, x penting pun sume itu…

  6. uiksss

    nape???

  7. Seronok aku membazirkan sms nih… hehehe

    aku sedang cuba menghabiskan lagi msg nie..banyak nyer….

  8. aku banyak dapat sms keji, huhu…kuang asam tul member2 aku nih…

    msg keji???keji sungguh mereka…haha

  9. sayalah pengguna maxis yg paling tak perasan sekali adanya promosi ni. hahah.

    alah, memanglah tak perasan, sebab dia tawaran, tak pun msg dari kawan2 bgtau…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: