MAKAN MALAM

Rekaan En. H

Pengumuman ini khas buat AKASIAN UKM. Sesiapa yang berjumpa dengan mana-mana AKASIAN sila maklumkan tentang perkara ini. Penat-penat aku uruskan benda ini tahu, jadi AKASIAN perlu datang bagi menunjukkan betapa kami menyayangi anda semua.

Majlis : Makan Malam Meraikan Ter’grad’nya Senior

Masa : 8.45 malam (diraikan) & 8.30 malam (tidak diraikan)

Tempat : Bilik UPU yang indah lagi permai (hahaha)

Pakaian : Apa-apa saja (jangan b*g**)

Yuran : Berapa saja nak bagi dekat aku (huhu) @ ditanggung sepenuhnya

Makanan : Biarlah rahsia (En. H kan???) tapi bakal diangkut dengan kereta baru En H.

Tentatif Program : Makan-makan, anugerah lagi, main baling-baling tepung (kesian makcik cleaner) dan banyak lagi (yeye jer aku ni)

Marilah kita sama-sama memartabatkan industri debat UKM ke persada kebangsaan. Melagho, Tekad, Usaha dan Tawakal kunci kejayaan. Hahaha

p/s : Tanda yang berbekas tidak mahu hilang nampaknya. Semoga berjaya kepada Firdaus di Pidato Rakan Muda (menang belanja Pizza)

3 Respons

  1. wah..dah publish la kaedahnye poster rahsia tuh…tak seperais sangat!!!eh jap..nape tak wat announce kat friendster.???wakakakakakak

  2. Aku nak datang makan je leh? pas makan aku balik. promise… hehehehe

  3. joe >>> selesai sudah

    pjoyz >>>alamak dah sudah pun mjlis…wakaka

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: