FIKSYEN

Kenapa kau masih percaya dengan kata-kata orang? Kau sendiri dah tahu yang kau ******! *****?? Konon jer!!! Muka banyak *******!!! Macam mana kau boleh perasan yang kau digilai sangat??? Perasan! Sedangkan kau sendiri dah tahu ada ramai lagi orang lain dikelilinginya.

Ingat, orang macam diorang tu memang suka orang t**gg* saja. Muka macam kau ni tak dipandang pun. Kau sendiri pun tahu tentang tu. Tapi kau??? Masih mengiyakan lagi kata-kata dia. Kenapa???

Tolonglah fikir balik hidup kau. Banyak lagi benda kau kena fikir. Jangan hanya fikirkan dia, sedangkan dia tak pernah fikir tentang kau. Orang macam tu nampak macam baik. Depan semua orang dialah yang baiknya, tapi ada banyak benda di sebalik kehidupannya.

Sudahlah, orang macam ini, dia takkan rasa tenang dengan hidup dia sendiri. Kau jangan risau, mungkin sekarang dia bahagia, namun pada saat dan waktunya nanti dia akan sangat merana. Senyumlah kerana ia penawar segala duka.

Begitu beremosi aku menasihati. Hahaha

6 Respons

  1. Motif??

    Insan : x de pape.

  2. dinasihati atau menasihati? hahahahahahaha. istighfar banyak2 bro.

    Insan : Menasihati…Insyaallah dah ok.

  3. Tersangatlah motif yang bakal menyebabkan kemotifan termotif dimotifkan serta memotifkan.

    Insan : motif???

  4. Senyumlah….senyum….senyum…sengih pulak…sengih…sengih…benar ia penawar duka…..kerana menjadikan kita gila…(orang gila takde masalah..haha)

    Insan : Setuju!!!

  5. Uuh.. drama..

    Insan :Tapi drama ni x bersirilah…Hahaha

  6. apakah???
    siapakah??
    dimanakah???

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: