PULANG

Setelah sekian lama aku tidak pulang ke rumah, esok aku melangkah balik ke rumah. Derhakakah aku? Hahaha, mestilah tidak, mak aku dah faham apa yang aku selalu buat. Lagipun setiap minggu pasti aku akan telefon dia di rumah.

Macam biasa, esok akan gigih aku bangun pagi nak menunggu bas. Lepas tu kena naik tren dan bas merah kesayangan aku tu. Hahaha. Berehat untuk 3 hari di rumah sebelum menatapi segala kesibukan semester yang baru buka.

Anyway, tak ada banyak cerita pun aku buat mas ni. Maklumlah, tak ada benda menarik pun yang aku lakukan. Tentang kisah aku jadi moderator tu, biasa-biasa saja. Maklumlah, budak baru belajar. Hehehe.

Semenjak duduk bilik baru ni memang best, maklumlah seorang diri dalam bilik. Nak memekak ke, nak menjerit ke, nak menangis ke, nak gelak ke tak ada siapa yang nak marah dan ambil peduli. Hahaha.

Terima kasih kepada Hasan yang belanja piza. Dekat Rabi yang dah 2 hari belanja aku pun terima kasih. Mc D dan juga KFC. Yang penting perut kena jaga. Hahaha. Betul tak perunding kesihatan saya? Jaga kesihatan elok-elok ya.

Oklah, aku kebetulan saja dapat menulis ni, sementara dapat sambungan internet. Huhuhu. Oklah, salam sayang buat semua.