PERNAH ATAU TIDAK

Pernah atau tidak sesiapa dari anda berada di dalam kelas yang semuanya wanita dan hanya anda seorang sahaja lelaki. Hahaha. Sebelum ni aku ada 2 kelas yang aku seorang sahaja pelajar lelaki bersama lebih kurang 20 orang pelajar wanita.

sori, gambar belakang

Sebelum ni kelas Statistik II dan kelas Mekanik I. Tapi setelah 4 minggu belajar, ada 2 pelajar lelaki lain dalam kelas Statistik itu. Tapi dalam kelas mekanik hanya aku sahaja pelajar lelaki. Nasib baik pensyarah oitu juga lelaki, kalau tidak kesunyianlah aku. Hahaha (padahal dah biasa)

Ada sesiapa yang mengalami keadaan ini? Nisbahnya 1:25. Walaupun dikelilingi wanita, namun mereka semua sudah disunting oleh lelaki pujaan hati mereka. Aku? Macam biasalah kawan-kawan, single and always available. Hahaha. Nak isi borang bolehlah buat permohonan ya.

p/s : aku kesunyian dan alami sedikit sindrom kepenatan dan ketegangan.

7 Respons

  1. Hahah ofcousela selalu..
    Khasnya kat UPSI nih… nisbah 1:5
    Khasnya semasa menaiki bus ke kampus…
    Kelas Tutorial…(bila dah pecah2 group)
    G Library masuk kat bilik tesis…suma pompuan mana lelaki?

    “”aku kesunyian dan alami sedikit sindrom kepenatan dan ketegangan””.

    MOTIF KENYATAAN DIATAS?

  2. i voley isi kesunyian u, hp plz?

  3. Macam tengah promosi minta disunting je entri nih… Hahahaha

    Kepada para pembaca yang masih single, jangan segan silu untuk mendapatkan borang permohonan ya

  4. tukar tempat ngan aku jom..kat tempat aku banyak laki….biar aku gi tempat ko hahaha

  5. faiezi >>>x de pape pun, biasalah kepenatan dan ketegangan (stress)

    zambri >>>blh tau sape ni?

    pjoyz >>>ala2 promosi mudah dan cepatlah. wakakka

    mkfarhan >>>tukar tempat? kos ko cam susah jer. Hahaha

  6. ayat paan ader maksud tersirat.. I like… hahaha

  7. asl aku lpe psl entri ni smlm…
    hurm..wut 2 say…
    jgn ko jd mcm syed dh la erk..
    lol

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: