KONVOKESYEN KE-36

Bermula semalam telah pun berlangsung istiadat konvokesyen ke 36 UKM di Dewan Canselor Tun Abdul Razak (DECTAR). Tahniah kepada semua graduan yang telah selamat menamatkan pengajian mereka.

Kepada senior-senior aku yang tengah bersiap sedia menghadapi hari bahagia mereka (ala-ala nak kahwin) tahniah dan syabas aku ucapkan. Hari ini ahad ( 10/08/08 ) senior-senior aku yang akan melangsungkan istiadat tersebut ialah Aria dan Hazir.

Pada hari Isnin ( 11/08/08 ) abg Bob, abg Topec dan juga Farul. Pada hari selasa ( 12/08/08 ) abg Kerel. Itu semua tarikh sidang bagi senior debat. Bagi senior yang ala-ala rapat dekat kolej Mak Jance dan juga Kak Jun tak ingat. Hahaha.

Semalam aku berjalan-jalan sekitar tapak pesta konvo, aku dapatlah lihat penggerai menjual hadiah buat graduan-graduan itu.

 

Adakah aku mampu membelinya untuk ke semua senior ku itu? Hahaha. Saksikan sajalah ya. Akibat daripada pengucupan budget, jadi aku terpaksa berfikir panjang sedikit. Hahaha. Kopak poket macam ni.

12 Respons

  1. Asyik menguncup je bajet… bila nak mengembang nih… hehehe

  2. kena syukur dgn rezki yg ada. lagi banyak memberi maka makin banyak rezki masyuk. pcyalah.

  3. wah.. meriah tol ukm.. seronok kalo ada junior bg bunga.. nak jugak la nanti.. huhuhu.. aku grad bg bunga besar tau… hahaha

  4. Bila lagi aku nak konvo ni.. hahaha…. lama lagi lah…

  5. pjoyz >>>Insyaallah mengembang nanti

    rudy >>>Memberi setakat yang mampu, kapasiti seorang pelajar. Duit PAMA dan PTPTN. orang kerja lain

    mino >>>untuk budak UKM sahaja

    hakim >>>samalah.Insyaallah masa itu akan tiba

  6. Setuju ngan abang rudy.. so ko kena belanja aku! hahahahaha

  7. tq atas pemberian kamu…semoga kenangan kita di ‘DAPUR’ dan ‘ruang tamu’ akan kekal dalam ingatan kita…rindu kamu..my KOALA yg CUTE

  8. wan >>>yelah mak jans @ belut

    pjoyz >>>kalau dah duit x mancukupi, nak belanaj apa??

  9. wei…. ukm ada live tertunda laa…

    http://live.ukm.my/live/live-event.htm

    rajin2 la search google

  10. Aiyoo..yeke samapi terkopak..cian die..thanks nuar..uhuhuhuhuhuhuhuu…….sgt2 menghargai…

  11. kuntat >>>ada masa aku g tgk yer

    aria >>>eching jer tue…

  12. aria dan hazir?hidup sarawak..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: