HAMPIR

Situasi sebelum : Aku berlari-lari anak masuk kuliah kaedah berangka di FST jam 2 dari FPEND kerana baru selesai tutoran.

Situasi semasa :

Mira : N*a, mehlah duk sini, aku bawakkan kek tuk ko.

Aku : Ok2, sat aku masuk kat situ. (keadaan kelam kabut aku menyelinap masuk diantara orang lain)

Mira : Nah, kek keladi. Aku buat tau.

Aku : Hehehe (dengan gopohnya mengambil, sambil terus makan)

Jangan tiru aksi ini di dalam dewan kuliah yang lain

Aku : Kau ni saja nak bagi aku gemuk kan? Dahlah bagi time aku belum makan tengahari. Bestnya (setelah 2 3 kunyahan)

Ati : N*a!!!!!!!!!!! Bukan ko puasa ke tadi?

Aku : ……… (sambil mengeluarkan semua kek yang ada dalam mulut)

Berlari ke tandas untuk berkumur.

Aku : [ Alamak, kenapa aku tak teringat? Malunya….]

Pengajaran : Jangan gelojoh dan bernafsu sangat. Hahaha

Aku masih lagi berpuasa sehingga tibanya waktu berbuka puasa. Berbuka bersama Daus di kafe yang indah. Hahaha.

Kek Keladi

[waktu menulis entry : Baru pulang menikmati McD Kajang dengan Rabi. Jam menunjukkan pukul 3.30 pagi, yay] Jom tidur. Zzzzzz

9 Respons

  1. hahahahaha….ciannye….

  2. wan >>> apa nak kasihan plak???

  3. hahahahaha~ lwkla ko ni nua~ ade leh lupe..haha =p

  4. Cam sedap je kek keladi tu.. patut la lupa pose.. hehehehe

  5. fazzy >>> manusia mudah lupa

    pjoyz >>>mase rasa tue mmg sdap pun.hehee

  6. oit.kalau takat pose sunat, ko dah masuk makanan tu dah kira batal pun…ko kumur n mandi wajib sekalipun, takde maknanya..makan jaahh.

  7. n hari tu trt jd kenangan wat aku sbb ko blnj mkn…lol

  8. nur >>>ish, jgn cerita malau aku. wakaka

  9. lol..xpe..tlg prommote btape murah ati nyer ko..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: