RAHSIA

Sebenarnya aku ingin membantu seorang rakan untuk memujuk pasangannya. Tapi aku tidak terfikir ayat-ayat manis untuk diberi kepadanya. Sekurang-kurangnya buat ayat kesian untuk memujuk. Hehe

Setakat ini, aku ada 2 ayat saja dalam kepala.

a) Awak dah ‘uninstall’ saya dari hati awak ke? ( Perbandingan over)

b) Awak dah tak sayang saya lagi ke? (Klise)

Petunjuk : Hardisk = Hati

 Perasaan = Software

p/s : Semua pembaca diharap dapat membuat pilihan bagi membantu aku. Siapa yang tak buat begitu, akan dipanah petir. Wakakaka

[ Nota ] : Sesiapa yang ingin menggunakan ayat itu, dipersilakanlah. Itu pun kalau sudi. Maaf, sebab memang tidak mahir berbahasa jiwang.

Perhatian : Tajuk entry kelihatan tidak sesuai dengan entrynya. Tapi ada kebenarannya, kerana ini adalah rahsia untuk mengeratkan perhubungan.

8 Respons

  1. kalau aku, aku pilih pilihan pertama (ala-ala teknologi sket) baru sesuai sebagai perintis ICT di Malaysia. hahahahaha laen dari yang laen.

    Insan : Kalau aku mungkin dua kot walaupun klise. hahaha

  2. dua dua tak best. so tak buat mana-mana pilihan, petir pun petirlah… ;p

    Insan : Gurauan sahaja kata petir itu

  3. kalo bg idea bru blh x..
    hurmm…how bout..”bkn muhrim”..lol..
    wut eva it is..aku plh no1..smpne msia bru sdh itsim..

  4. ko ni memang tak tau perasaan perempuan ek? gile tak best ayat ko..pe kata ko try..

    versi bulan pose:
    kalau saya ni tak puasa, sudi tak awak berkongsi dosa sekali dengan saya?

    versi liberal:
    kalau saya tak pakai baju, sudi tak lagi awak berkongsi baju dengan saya?

    versi pondan:
    pegi mati la ko kalau ko tak sayang aku dah..banyak lagi jantan lain nak kat aku! ko nak tak aku balik?

  5. hapela awan.. tak memujuk langsung ayat ko ni
    macam nak cepat putus adlah..haha..
    kat sini petir sabung menyabung ni
    tak kene aku pon..

  6. dua2 xbesh~~
    cuba try ayat neyh..
    “awak bleh ke hdup tanpa saya??kalo bleh..blah..”
    hahahahhahahahaa….

  7. nur >>> Mentang2 budak FTSM.

    Paan >>> Memanglah kurang paham, sah2 aku lelaki. Idea kau bagi macam nak ajak … jer

    Zarul >>> Oh yeke.?? Kan dah kata, saya x pandai ayat jiwang

    mira >>> Pergh, minah jiwang.

  8. sengal giler ayat farhan bile tang pondan tu…x bole blah betul…ahaha…
    n 4 ur info, i just copy ur sentences to som1….haha…tq 4 the word…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: