RAHSIA II

Kadang-kadang hidup sebagai manusia ini sudah seperti anjing yang tersepit.

Namun dek kerana ianya manusia, masih ingin lagi ditegakkan benang yang basah. (Sebab anjing tersepit di tepi sungai)

Tapi sedarlah, inilah rahsia kehidupan manusia yang paling sukar diungkapkan mengapa.

p/s : Pelan Strategik bergerak dengan lancar. Moga kelancaran ini tidak diganggu dengan hati yang tulus dan ikhlas. [Merepek saja aku bulan-bulan puasa. Hahaha]

10 Respons

  1. Pelan apakah itu.. jeng jeng jeng…

  2. Pelan??

  3. Pjoyz >>> Alah kau ni, kalau bagitahu dah x suprise.

    Shinja >>> Terima kasih sudi melawat

  4. macamana anjing tersepit ditepi sungai…………………..

  5. kalo hidup macam anjing yang tersepit, maknanya hidup ni akan huru hara laa? menjerit sana sini?
    sebab anjing kalau dia tersepit, mesti menyalak2..
    kesiannya hidup abg nuar.. tak tenteram!!!

  6. aku tengah konpius dengan frasa anjing tersepit di tepi sungai??? adakah kaki anjing itu tersepit kat celah-celah batu??? atau ada ketam sungai yang menyepit jari-jemari anjing itu??? atau mungkin anjing itu menyepit dirinya dengan sepit kain di tepi ampaian rumah tuannya di tepi sungai??? atau mungkin aku MEREPEK???? hahahahahaha

    p/s : Pelan Strategik resolusi 0033 masih diteruskan rodger!!! hahahahahaha over..

  7. jaga2, jgn sampai pelan strategik ko hancus, hahaha…bau kuat sgt la, hahaha…cube check dewata mulia…

  8. tongkang bocor yang cekap. hahahaha

  9. budak epal >>> X perlu nak byg cmne die tersepit. hanya melihat bygkan anjing sdg tersepit.wakakak

    hazri >>>bau ape?megi kah?burger kah?

    eddy >>>nie bukan hidup aku. aku kate kdg2 manusia nie begitu

    paan >>> ha ko kan suke berimaginasi..hahaha

  10. oh ye ker… kesian jugak manusia sebegitu..

    abg syam>>mungkin aku MEREPEK????
    memang abg merepek!!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: