PARANOIDKAH

Ketika kau sedang sibuk menyelamatkan sebuah perhubungan, kau sibuk menyalahkan dan cuba menuduh akulah puncanya.

Ketika kau sedang sibuk menyelamatkan sebuah perhubungan, kau masih lagi sanggup menipu aku yang tidak layak untuk ditipu ini.

Ketika kau sedang menyelamatkan sebuah perhubungan, kau sanggup tolak ku ketepi dan menuding jari ke atas diriku.

Sedangkan ketika kau sedang cuba menyelamatkan sebuah perhubungan, kau sepatutnya mencari kelemahan diri dan bukan mencari kelemahan orang lain.

Sedangkan ketika kau sedang menyelamatkan sebuah perhubungan, aku pendengar setia kepada permasalahan kau.

Adakah ketika ketika kau sedang menyelamatkan perhubungan, masih aku yang harus dipersalahkan.

Aku? Siapa pernah peduli perasaan hati ini. Tapi tidak mengapa. Aku sudah biasa. 

p/s : Jangan terlalu PARANOID, kerana ianya akan menyebabkan segalanya semakin terbongkar. Nasihat ikhlas dari aku.

[Maaflah, tajuk entry terguna ayat pondan pula]

12 Respons

  1. aku sentiasa peduli perasaan ko…..sebab tu aku terus menerus mengeji ko hahahahahhaa

  2. Aku pon. Hehehe

  3. aku nak join…

    p/s : walaupun kami selalu mengeji ko, tapi tak bermakna kami menipu ko wah gitew la..

  4. huhuhhu..
    suka post nie..
    pedas dan terus pangkah..
    bom akan meletup!!!

  5. paan >>> tue kirenye dah x jage perasaan akulah tue.

    Pjoyz >>> ko pondan?wakakka. main2 jelah

    epal >>>gitew3X (cara nash, jr aku)

    eddy >>> abg x bom orang, hanya tuk sedarkan org saje dr mimpinya

  6. ███████████████████████████████████████
    ███████████████████████████████████████
    ███████████████████████████████████████
    ███████████████████████████████████████

    KINI TELAH DIBUKA..
    PUSAT DOWNLOAD MELAYU

    MACAM-MACAM ADA! DOWNLOAD SECARA PERCUMA!!!
    ►Audio Muzik
    ►Ceramah & Motivasi
    ——Audio
    ——Video
    ►Ebook
    ——Majalah
    ————Hiburan
    ————Humor
    ————ICT
    ————Isu Semasa
    ————Lelaki
    ————Pertahanan & Ketenteraan
    ————Remaja
    ————Sukan
    ————Wanita
    ————————Majalah PC ada,
    ————————Majalah PC Xtra ada,
    ————————Mangga ada,
    ————————Ujang ada,
    ————————Mastika ada,
    ————————Gila-Gila ada,
    ————————Majalah Apo? ada,
    ————————Majalah Gempak ada,
    ————————Majalah Utopia ada,
    ————————Majalah Mingguan Wanita ada,
    ————————Majalah Mastika ada,
    ————————Majalah Wisel ada,
    ————————Majalah Arena Bolasepak ada,
    ————————Majalah Hai ada,
    ————————Majalah Maskulin ada,
    ————————Majalah G3 ada,
    ————————Majalah Max It ada,
    ————————Majalah Star Soccer ada,
    ————————Majalah Klik ada,
    ————————Majalah Remaja ada,
    ————————Majalah CHIP ada,
    ————————Majalah Aliran Informasi Pertahanan TEMPUR ada,
    ————————Majalah Rasa ada,
    ►Filem
    ——Versi DVD
    ————Cerita Indonesia
    ————Cerita Melayu
    ————Cerita Orang Putih
    ——Versi VCD
    ————Cerita Indonesia
    ————Cerita Melayu
    ————Cerita Orang Putih
    ►Rancangan Televisyen
    ——8TV
    ——Astro Ceria
    ——Astro Prima
    ——Astro RIA
    ——AXN
    ——NTV7
    ——RTM
    ——TV3
    ——TV9
    ►Video Muzik
    ——Muzik Indonesia

    dan banyak lagi..!!!

    Masuk sini= http://jiwang.notlong.com

    TENGOK DULU BARU TAHU, CAKAP SAJA TARA GUNA

    ███████████████████████████████████████
    ███████████████████████████████████████
    ███████████████████████████████████████
    ███████████████████████████████████████

  7. Kami mengeji tandanya sayang. Gitew! hahahaha

  8. setuju setuju setuju dengan pyjoyz.. (apa pyjoyz ckp aku setuju jerk) sebab nak suh dia datang UPM hujung minggu nih

  9. keji mengeji abg nua kah??
    owh..
    xpe2..
    truskan..
    lalalala~~

  10. pjoyz >>> yelah, semua unsur jahat kepada aku tanda sayang pada aku.

    epal >>> setuju jelah?

    mira >>>amboi, nak join diorang pula ke?

  11. saya setuju ngan abg syam!!!
    (boleh la blanja bukak pose)
    hahaha….

    mengeji tandanya sayang?
    betulllaa…. (50/50)

  12. ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
    ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
    ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
    ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

    BERITA BAIK!!!
    Mari kita tengok blog ini. hebat sekali!

    MARI MENCARI KEBENARAN

    Masuk sini= http://mustahil-kristian-bisa-menjawab.notlong.com

    ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
    ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
    ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
    ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: