16 SEPTEMBER

Desas desus menyatakan bahawa sebuah kerajaan baru akan terbentuk pada tarikh ini. Namun realitinya? Masih belum diketahui sehingga aku menulis entry ini. Siapa yang berharap kerajaan baru (sila angkat tangan).

Namun biarlah perkara ini dinilai sendiri oleh mereka yang ingin lompat parti. Namun bagi aku, keadaan lompat parti adalah suatu tindakan tidak menghormati rakyat yang mengundi. Biarkan.

Aku pula seperti biasa, menghabiskan sisa kehidupan (cewah) aku di UKM. Hahaha. Buat kerja-kerja tertangguh aku dan menghiburkan hati yang lara (pernah ke?).

Program berbuka puasa bersama rakan fakulti aku sangat mencabar pada hari semalam. Kami merancang berbuka di KFC Kajang (tempat biasa saja). namun banyak halangannya.

Pertama, terpaksa tukar bas lain untuk ke Kajang. Setelah tiba-tiba pakcik pemandu tu sesuka hati nak berhenti awal untuk berbuka. (Sedih gila, macamlah kitorang tak berbuka). Kedua, masa balik pun kami terpaksa bertukar bas dari naik Rapid KL kepada bas UKM. Hahaha. Sungguh gigih. Dahlah ayam KFC di Kajang kecil gila, macam tak berbaloi pula rasanya.

Balik-balik aku terus pergi latihan debat. Sampai dekat bilik latihan, ada pula ceramah bebas oleh Gabungan Mahasiswa. Sampai pengawai keselamatan pun turun juga. Bagi memastikan keselamatan. Serius betul perhimpunan tu. (Kacau betul aku nak jalan)

Balik bilik pula, tak boleh nak tidur. Hahaha. So apa lagi, aku pun menulis entry ni. Pasal debat persahabatan di UPM pun aku tak update lagi. Uwaaa, sebab aku lupa nak ambil gambar. Sedihnya.

Oklah, aku nak rehat-rehat tengok movie. Jangan jeles. Jom berhibur.

4 Respons

  1. wa~~
    bukak kat kajang!!!
    kitowg bukak kat cafe je ne haa~~
    wkakaka..
    *sowi balek awal td*
    wuhuuu~~

  2. aku da update da

  3. mira >>> Xpe..

    Pjoyz >>> Aku akan melawat

  4. ███████████████████████████████████████
    ███████████████████████████████████████
    ███████████████████████████████████████
    ███████████████████████████████████████

    KINI TELAH DIBUKA..
    PUSAT DOWNLOAD MELAYU

    MACAM-MACAM ADA! DOWNLOAD SECARA PERCUMA!!!
    ►Audio Muzik
    ►Ceramah & Motivasi
    ——Audio
    ——Video
    ►Ebook
    ——Majalah
    ————————Majalah PC ada,
    ————————Majalah PC Xtra ada,
    ————————Mangga ada,
    ————————Ujang ada,
    ————————Mastika ada,
    ————————Gila-Gila ada,
    ————————Majalah Apo? ada,
    ————————Majalah Gempak ada,
    ————————Majalah Utopia ada,
    ————————Majalah Mingguan Wanita ada,
    ————————Majalah Mastika ada,
    ————————Majalah Wisel ada,
    ————————Majalah Arena Bolasepak ada,
    ————————Majalah Hai ada,
    ————————Majalah Maskulin ada,
    ————————Majalah G3 ada,
    ————————Majalah Max It ada,
    ————————Majalah Star Soccer ada,
    ————————Majalah Klik ada,
    ————————Majalah Remaja ada,
    ————————Majalah CHIP ada,
    ————————Majalah Aliran Informasi Pertahanan TEMPUR ada,
    ————————Majalah Rasa ada,
    ►Filem
    ——Versi DVD
    ————Cerita Indonesia
    ————Cerita Melayu
    ————Cerita Orang Putih
    ——Versi VCD
    ————Cerita Indonesia
    ————Cerita Melayu
    ————Cerita Orang Putih
    ►Rancangan Televisyen
    ——8TV
    ——Astro Ceria
    ——Astro Prima
    ——Astro RIA
    ——AXN
    ——NTV7
    ——RTM
    ——TV3
    ——TV9
    ►Video Muzik
    ——Muzik Indonesia

    dan banyak lagi..!!!

    Masuk sini= http://media-melayu.notlong.com/

    TENGOK DULU BARU TAHU, CAKAP SAJA TARA GUNA

    ███████████████████████████████████████
    ███████████████████████████████████████
    ███████████████████████████████████████
    ███████████████████████████████████████

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: