TERIMA KASIH SEGALANYA

Tajuk entry macam pernah aku jumpa, tapi di mana ya? Tak mengapalah, hanya aku, dia dan kamu saja yang mengetahui. Hahaha. Cewah, jiwang tiba-tiba.

Sebenarnya aku nak ucap terima kasih lahar pada EDDY yang tak habis-habis bersandiwara tanpa selelindung (selindung) di blog dan juga YM aku. Hahaha.

Terima kasih kepada EDDY juga sebab cakap aku Lelaki Idaman Indon. Aku terimalah pandangan kau. Dengan kata lain dia nak bagitahu pada semua betapa kacaknya aku. Hahaha. [ Sapppppppp, tinggi gila ]

Terima kasih juga pada Abg Jimmy; orang pertama bagi kad raya direct kepada aku. Yayy, Nanti kita keluar makan dan tengok wayang ya,  Abg jimmy dengan Rabi dan geng bas sekolah kita. Hahaha.

Lepas tu dedikasi khas buat penikam aku dari belakang yang sangat-sangat berjaya membuat aku panas hati (sampai tak tidur malam). Namun kau tidak berjaya mengubah selera makan dan melagho aku. Hahaha.

Kepada Mira, terima kasih juga kerana anda menjadi peneman setia aku bergosip dan tempat meluah perasaan. Jadi kepada siap yang asyik buat aku sedih, tak puas hati, gembira dan sebagainya Mira ni tahulah siapa anda. Wakakaka. [ Teruskan membongkar manusia pelik sekeliling kita ]

Oklah, aku nak sambung tgk CSI. Lepas tu nak bersiap pergi jalan-jalan beli barang raya hari ini. Huhuhuhu. Akibat budget yang mengalami penguncupan, maka aku terpaksa berfikir secara waras akal tentang keperluan yang harus dibeli. Kalau tidak, ikat perut aku hujung-hujung semester.

p/s : Jom mengeji aku semua, sebab kata Pjoyz, Syam dan Paan mengeji tanda sayang. Hahaha. Geng Kombad berjaya (sambil buat ala-ala pasukan sorak wanita) [Nota: bayangkan 3 orang ni pakai skirt sambil pegang bulu-bulu tu. Hahaha]

11 Respons

  1. lahar!!!! nasib baik ni bulan mulia,kalau tak,aku bayangkan ko………………………………………….(tunggu waktu buka,aku sambung)

  2. awl2 lagi dah dpt kad raya ye..ehhe

  3. Ko memang keji sebab bayangkan kitorg pakai camtu.. hahahahahahah

  4. boink tibe2 aku terasa nuar mula memikirkan kecomelan aku, paan n pyjoyz berskirt. Lahaaaaaaaaaaaaaaaa… hehehehe weh takde org nak teman aku pi cari baju raya… jom (kalu hang tak balik kg la)

  5. Aku baru je balik dari beli baju raya tadi.. hehehehe..

  6. paan >>> kenapakah?

    mahsyar >>>orang bagi, terima sja

    pjoyz >>> aku tak bayangkan, aku suruh pembaca bayangkan

    Epal >>>lah, x ckap awal2. tggu lah 23 aribulan. Hahaha

  7. laen macam jerk 23 hb tuh???

  8. choiii..hahaha…
    seyes, tak boleh bayang abg pjoyz pakai skirt!!!!!!

  9. wah ada kredit tuk mira sbg peneman bergossip….
    huhu

  10. msh kuat dlm igtn words dkt card tu..’Nuar P****K’..keh3..
    keh3…terbongkar scandal mira dgn tkg wt rkt nyer..
    kui3…ble plk trtbhnyer geng bus sklh ni??
    tw ler bkl ckgu..tp xde nme lg glamour ke mcm totally spies ker??

  11. abg nua..manusia pelik keliling kita xkan berakhir kisahnya..MASIH PELIK seperti slalu~~ahax!

    jap…nur ne mesti c raby neyh!motip pakai nama nur?????gle beriman nama!!xseswai la kakak oiiii~~ahahahaha…
    geng bas skola tu sebab..
    sebab…
    dia x bapa cukup..cukup…*smbung sendiri*
    lalalala~~~

    jujom sambung gosip kita~~
    wakakakaka~~
    lama seyh xgusip sama..
    bulan pose pon da abes..
    *keji syal prangai!*
    ahax!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: