PAHIT MANIS DEBAT DIRAJA KE-12 I

Tahniah buat pasukan ‘kekasih gelapku’ yang menjadi Johan debat diraja. Lama sudah kau menunggu, memang kejayaan milikmu. Kejayaan itu memang ditangguhkan buat dirimu. Semoga kau akan terus berjaya dan aku juga boleh berjaya seperti kau.

dsc013751

Gelap tak ‘kekasih gelapku’? Jangan marah ya Fara

Kepada Amir yang dapat ‘best speaker’ tahniah. Anda memnag layak unutk menerimanya. Segala usaha dan penat lelah berbaloi juga. Satu penghomatan tertinggi bila di pentas akhir. Strategi pembunuhan karakter yang dilakukan memnag menjadi.

dsc01374

Bila 2 orang 3rd speaker bergambar

Buat Ammar, anda adala pelengkap kepada pasukan ini. Tanpa anda, mereka juga tidak akan ke mana. Yang lain jangan terasa hati pula. Hahaha.

 

03122008753

Bila 2 orang yang comel bergambar. Hahaha

Pada Miss F, tahniah atas kejayaan best speaker final. Berusahalah untuk lebih berjaya dan jangan mudah putus asa. Takhta yang dirampas itu perlu digunakan sebaiknya. Jangan pandang belakang lagi, teruslah emnuju kehadapan.

dsc01365

Penyerahan takhta. Hahahaha

Buat Norlida, jangan terus menerus tatapi kekecewaan itu, ingatlah apa yang aku pesa itu. Sekurang-kurangnya anda berjaya ke pentas final itu. Berbanding orang lain yang tidak mempunyai rezeki seperti anda.

Buat adi Zulhuzaimy, tahniah buat anda. Teruskan usaha untuk berjaya. Naib Johan juga suatu kejayaan yang patut dibanggakan. Teruskan berlakon ok. Hahhaha

Buat pasukan USM pula (yang pinjam tie aku) tahniah buat anda semua. Kejayaan pasti akan jadi milik kita sekiranya ada usaha dari anda sendiri dan doa kepada yang berkuasa. Jangan lupa share 2% atas kemengan anda. Hehehehe.

Buat yang kurang bejaya seperti pasukan UKM, jangan mudah berputus asa. Mungkin rezeki itu masih ditangguhkan olehNya. Jadi kita kena terus berusaha untuk mendapatkannya. Biar apa saja badai yang melanda, biar ombak menghempas kita teruskan berkuak dan berenang untuk menuju ke destinasi kita sendiri.

Akhir sekali Tahniah juga buat Ali yang dianugerahi ‘Anugerah Madum’. Anda sememangnya layak. Tentang perjanjian kita, Insyaallah aku akan cuba ok. Khas buat delegasi pendebat pendidik Fizik semua. Hahaha.

 

dsc01372

Macam mana boleh ada Pjoyz ni???

9 Respons

  1. 2% jer kamu caj Nuar?
    Ish. Sapa yg pinjam tie kamu tuh?

  2. tahniah jugak untuk semua pemenang…
    untuk cik nuar, u mmg vogue dimn2 pon..hehe..

  3. Wah2!!! penyerahan takhta konon…. ceh…
    abg nuar.. ayat2 la….

  4. Motif statement kat gambo last tuh? tau la aku bkan peserta dah.. hahahahaha

  5. Nuar… Nape gamba aku xde..? x aci.. huhuhuhu… nak gak…

  6. iqa >>> dah orang tu bz jer g tmpat lain, mane nak amik gmbr ngan aku..

    pjoyz >>> hahaha, dah2 pergi praktikal

    asri >>> biasa ah..

    jijah >>> yeke? besa jer tue..

    am >>> alimi ngan firdaus. hahaha

  7. mentang2 penerima takhta tu pompuan..kau amek gamba dgn die. waktu ko trime takhta dulu tak de pon amek gambar erk????

  8. gambar last kenapa ko macam terkurang tinggi??? (tibe-tibe nak backup pyjoyzku sayang) hahahahahaha

    p/s : pergi sarawak jangan terpesong agenda!!! Gitew

  9. epal merah >>> Aduh, terpesong sudah. Hahahah

    zarul >>> dulu x kenal ko. hahaha

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: