10 PERKARA SEPINTAS LALU

  1. Tahniah kepada kekasih gelapku ( Sham, Farah jangan marah ) sebab dapat mewakili Malaysia untuk pidato dunia. Edisi tahun depan kau ajar aku pidato untuk aku mencuba nasib ya. ( Terima kasih belanja makan )
  2. Sekarang tengah sibuk lagi menguruskan jadual pelajaran aku semester ini yang banyak sangat masalah percanggahan waktu. Down. (in progress nak diselesaikan) Jadual kurang padat.
  3. Sedang sibuk untuk debat IKIM yang begitu complicated. hahaha
  4. Laptop aku baru kena format sebab banyak sangat virus ‘cinta’ dalam ni.
  5. Selera makan bertambah tidak tentu arah. ( Benci tekanan )
  6. Sedang memikirkan satu perkara yang telah lama tidak kurasakan. Kompleks betul. Hahaha. Apakah?
  7. Aku dah ada semua lagu dalam album Siti Nurhaliza. ( Jangan jeles )
  8. Aku rasa nak melagho lagi, tapi nanti duit tak cukup pula. Hahaha ( Ada sesiapa nak belanja aku??? )
  9. Aku sebenarnya mengalami sindrom malas nak ber mesej pendek dengan sesiapa. Tapi aku layankan jua.
  10. Aku sekarang ada hobi baru. Berenang di Kelab rekreasi danau UKM. Yehaaaa, best tau. Paan mesti suka.

5 Respons

  1. wah…ko berenang ke ko timbul je? hahahahhaha wei mau join renang2….berapa? mahal tak? aku nak pakai seluar pender atau nak bogel je ek?

  2. mesej pendek memang hang malas tapi mesej yang panjang hang layan kan???

    aku menanti hadiah hari lahirku.. minyak wangi boss. hahahaha

  3. pape pun all da bez..tc alwayz..n nak lg dtok ct lh..tp yg bez2 je lah..!!!heheheheh…:’)

  4. tertarik dgn no 6 cz xjelas lar pe yg nuar nak cite..lh xplain lbey ckit..!!!huhuhu..!!!

  5. Paan >>> Yang timbul tu kau..hahhaha. Aku cdgkan kau pkai seluar pnjang, sebab takut rmai yg x slera pndg ko

    Epal >>> Mesej panjang??? Hadiah minyak wangi aku mana???hehehe

    Antzrin >>> Nak lagu nanti buzz ym yer, no 6 x boleh dijelaskan (biarlah rahsia)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: