MAAF SEMUA

Maaf kepada anda semua. Itu sahaja ungkapan yang aku boleh tinggalkan untuk anda semua.

dsc00019

Ini tangan aku

Ini sebenarnya gambar tangan aku yang berinai. Sebenarnya aku inai rambut, maklumlah rambut aku kan beruban. Hahaha. Jadi aku kenalah juga inai rambut. Saja nak buat gimik sikit. Aku tak ada awekz pun lagi, camna nak kahwin. Hahhaa

18 Respons

  1. wahahaha..
    *gelak sat*
    sapa yg malang tuuu..
    ahax!

  2. ape mknenye tu… takut ak salah faham pulak nanti… hehe….

  3. ko nak mati still pakai inai???

  4. wahahahahaa
    *gelak banyak*

    kenapakah????

  5. mira >>> Hampehhhhh

    jijah >>> cubalah teka..

    farah >>> apa yang anda tanggap adalah persepsi anda

    Paan >>> ko memang sentiasa nak mengeji akukan

    suhaimi .>>>mengapakah tergelak

  6. Cis.. ko kawen x jemput kitorg… keji sangat.. ngan pondan mana ko kawen nih wei!!!

  7. wah…provokjenih

  8. pjoyz >>>hampeh, kahwin ngan pmpuan ah. Say no tu pondan. wahahha

    Faiezi >>> Siapakah yang terprovok?

  9. xpela nuar… aku maafkan…
    hahahhah!!! inai ke tuh?
    buruknye!!! laen kali buat kemas cket eh?!

  10. ko kawen? or ko terserempak kedai inai tepi jalan?

  11. masalahnya bukan ko ke pengantin pompuan hahahahah?? tahniah gitew mesti penat nak ulang-alik serawak (motifffff)

  12. ala….terus terang je la nuar…hik3…

  13. uuuuhhh… dah ready ker zahir batin nak kawennn?? ker jari kena cagu???? sebabtuh lah pakai inai uolss…

    euuww….

  14. eh2…
    berinai???

    asl abg arel x pakai inai pun??
    boink, boink, boink….

    hehehe

  15. naqib >>> motif sgt!!!!!!!!!!!!!!

    awis >>> batin dah, zahir otw…hahahaha. Jari suci dan mulus, mana ade kene cagu

    farah >>> gimik jer…

    epal >>> motif aku penganin perempuan, itu ko bukan aku..opsssss (terlahar YDP UPM plak)

    liyana >>> made in home!!!

    zetty >>> sebab mak aku tolong watkan, dia rabun. Hahaha

  16. i was challenged by my friend…like tagging as well..hope u can respond..huhu..k.

  17. haha saje nak gelak tengok tangan berinai walaupun masih solo….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: