TAGGED HABIBAH 2

Use the first letter of your name to answer each of the following questions:
1. What is your name : Khairul Anuar
2. A four letter words : Kawe
3. A boy’s name : Khai
4. A girl’s name : Khai (versi pempuan) (my lovely sister)
5. An occupation : Keguruan (hahaha)
6. A color : Kuning
7. Something you’ll wear : Ketat
8. Something found in school : Keluarga (cewah,konon)
9. A food : Kfc
10. Something found in the bathroom : kelihatan wajah di cermin
11. A place : Kelantan
12. A reason for being late : Kesedihan
13. Something you’d shout : Kakimu busuk
14. A movie title : Kuntilanak (Hantu wooo)
15. A musical group : Kugiran
16. A street name : Kucing (kat kuching ah)
17. A type of car : Kenari
18. The title of a song : Kekasih awal dan akhir

p/s : Pergh susah betul tagged kali ni. Dahlah nama aku mula dengan huruf ‘K’ lagilah payah nak pikir perkataan. hahahaha. Tapi tetap berjaya. Yayyyyy. Cik Siti Habibah saya dah buat pun dua2 tagged yer…

6 Respons

  1. Tahniah..anda berjaya menyiapkan kedua2 tugasan dgn baik..(ayat skema seorang cikgu..hihi..)..
    ~susah ke?sori..nk lyn asgmt lg, nk lyn tag lg..msti tension..hihi..~

  2. srikandi >>>hahahah, x delah, untuk cik Siti Habibah x pe..(ayat mengurat tu)wahahaha

  3. 7. Something you’ll wear : Ketat

    Ko memang pelucah.. patut tulis la kopiah ke, kain ke… hahahahaha

  4. pjoyz >>>aku x ckap pape pun. ko yg asyik ckap lucah.. ko yg lucah…HAI ORG KAMPAUNG, PJOYZ MELUCAH..TOLONG!!!!!!!!!

  5. betul kata pjoy…ko memang lucah..nak ketat ketat je…tapi kalau aku, aku lagi kotor la…mesti ko paham hahahahahha

  6. paan >>> x paham, sebab aku x brape nak lucah…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: