TAGGED DARI SHEBBY

1.What is the relationship of you and him/her?

Siapakah????

2.Your 5 impression towards him/her?

Masalahnya aku nak cakap psl siapa???


3.The most memorable thing he/she done for you?

Bila dia hadir dalam diriku…(satu hari nanti)

4.The most memorable thing he/she said for you?

Mestilah bila dia kate dia suka kat aku.(Cinta ah)


5.If she/he become your lover, you will..

Mestilah gembira. (Tintong2 skit)


6.If she/he become your enemy, you will…

Siapa nak kena benci sampai mati mehlah jadi musuh aku. Hahaha


7.If he/she become your lover, he/she has to improve on..

Aku kan dah terima dia seadanya, apa yang perlu ubah, dia mesti lebih sayangkan aku. Hahaha


8.If he/she become your enemy, the reason is..

Sebab dia wat dajal kat aku


9.The most desirable things to do on him/her?

Entahlah.


10.The overall impression on him/her?

Mestilah baik (jika adalah)


11.How do you think the people around you will feel about u?

Entah eh, mungkin ada yang x senang hati melihat kecomelan aku.(x caya tengok komen nanti)


12.The character of you for yourself is?

Hanya anda yang dapat menilai saya. Hahah(klise sgt jwpn)


13.On contrary, the character you hate of yourself is?

Kita patut bersyukur dengan apa yang kita ada (adoiii, ustaz plak dah)


14.The most person that you want to be is?

Hahahah, malulah nak cakap, tapi ramai jer yg tau..


15.For the people who cares about you and likes you, say something about them..

Terima ksih sebab sudi jadi kawan saya. Hehehe