DRAGONBALL EVOLUTION

Sudah lama aku tidak membaca nama Bulma, Son Goku, Gohan, Yamcha dan banyak lagi. (yang penting atok penyu). Ahad yang lepas aku masih sempat untuk menonton wayang (walau tak ada duit)

Sebenarnya aku dibelanja junior aku (kalau tak malas nak pergi) Suhaimi. Hahaha. Baik budak ni, anak siapakah???Pakej belanja lengkap ya, makan minum juga ditanggung sepenuhnya. Aku keluar duit tambang saja.

Bila sampai saja kat Midvalley tu JR aku ni teruslah pergi beratur. Panjang jugalah barisan. Tayangan untuk Dragonball ni saja ada banyak kali. Jadi aku pun tak adalah risau tak dapat tiket. Hehehe.

Dah dapat tiket 1.30 petang, kami pergi makan dulu. Makan Domino’s Pizza. Suhaimi ajak aku makan banyak masa tu. Aku pun apa lagi, disebabkan diet yang dah lama hancus lebus, maka makan banyaklah. Hahaha.

Dah makan semua terus masuk panggung. BAgi aku, cerita ini akan jadi lebih menarik sekiranya dibuat seakan HArry Potter (bermula dari kecil tiap watak). Namun cerita yang bermula di tengah ini pun ok juga. Grafik dan semua kesan aksi dalam cerita ini diadun dengan baik sekali.

Aku suka dengan watak-watak yang ada dalam cerita ini. Tapi aku tetap menantikan  watak kurin (kepala botak dan ada 6 lubang atas kepala) Walau apa pun, aku bagi cerita ini 4 bintang. Bagi aku cerita ini best (sebab mengembalikan zaman kanak-kanak)Hehehee.

 

200px-dragonballposternewty5-1

13 Respons

  1. dating dgn suhaimi?? uuhhh… yeehhhh… bagi aku cerita nih byk lompang la… mungkin sebab memerah ingatan untuk comparekan dgn komik yg dikhatam masa zaman muda2 dulu…. siapa yamcha?? mcm takder jer watak tuh kat dalam komik.. chi chi pun aku konpius… hmm…

  2. nk pegi tgk!!!!…..besok akk nk g tgk “boy-fren2” yg ada…wakakaka..( jgn la di “dia” baca…mati den…wakakaka_)

  3. sarah >>>tau takut!!!

    awis >>>yeah kuar ngan suhaimi, nak tunggu abg bob belanja cam x de hrapan jah!!!chi chi bini goku, yamcha yang ngan goku,kurin tue…huhu

  4. hmm.. kena selongkar kotak kat stor balik kg nanti… aku rasa aku simpan lagik komik2 tuh sume.. “Dragon Quest” pun ader.. hero dia Dai… masa tuh dua2 komik tgh gila di pasaran…

    kenapa aku kena belanja ko?? apsal bukan ko yg belanja aku?? jawab!! if ko jawab sebab aku dah keje.. takleh terima sebab klise… berdebat pun bleh ader pendapatan sendiri.. wakakaaka….

  5. aku bagi harapan yang terlalu tinggi bagi cerita ni..yang aku tengok xsetetpat yang aku harap..tapi xpe la..nasib dia gne tajuk dragonball evolution..aku boleh tukar mindset aku..kalau die gne tajuk dragonball GT ke nak marah jugak aku kat pengarah die 🙂 tapi stephen chow yang arahkan..aku suka die 🙂

  6. awis >>>sbb abg bob boleh belanja org lain tgk wyg, jadi kenapa tidak nuar menjadi orgnya untuk dibelanja walau sekali utk tgk wyg!!!

    avatar >>>samalah jgak, tapi nak wat cmne, redha saje!!!

  7. x brape bez la cite nyer…
    3 bintang.. hohoho

  8. motif tengok wayang tak ajak aku!!!!

    p/s : aku bagi cerita ni 2 bintang je sebab aku dipengaruhi komik.

  9. naqib >>>hohoho

    epal merah >>>ko kan bz yg amat!!!!tapi sempat jer tgk.dengan sapekah??wahahha

  10. haruslah dengan teman kesayangan aku. En Amir. nak tgu ko?? huh takdenyer….

  11. epal >>dah ko kejap ke sarawak, kejap g sane, kejap g sini. Aku msg x bls!!!huahuahau, cmne nak ajak ko, lagipun ni JR aku ajak kuar (belanja plak)hahaha

  12. komen dari abg bob, terpaksa dicensoredkan, sebab die ade kaitan ngan peribadi!!!!(hahaha)

    jwpn >>>tuk sume spekulasi, its ur opinion only. from me, its only alasan nak mntk abg bob belanje jahhhhhh. motif ckap bnd2 lain.

    perkara kedua, nua penah pegi plak umah abg bob, cume waktunya abg bob tgh tido(tgh mlm,hahahah)lagipun, nua x de kndraan untuk ke sana.(ditambah sekarang mmg tgh bz, bukan buat2 bz @ bagi alasan bz)

    psl hal2 lain, nua x nak jwb dekat sini. apa yang penting, komitmen.(cukup kot menjawab persolalan dan kepelikan abg bob)itu yg nua belajar dari semua.

  13. sekali lagi terpaksa ditapis, sebab tidak ada kaitan dengan entry ini…hahaha

    jwpn >>>Insyaallah, dengan sokongan dan doa. Moga berjaya.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: