KAKI

Sekarang aku sudah ada ‘kaki’. Hehehe. Hari Jumaat yang lalu, Abg aku yang dekat Alor Setar tu hantar ‘kaki’  pada aku. Banyaklah amanat dia bagi dekat aku. Hehehe.

Aku baru dapat Lesen ‘kaki’ “L” saja. Tak ada duit nak buat “CDL”.(Maklumlah, aku dah ada CDL kereta)

Jumaat yang lalu juga, aku bawa kaki aku balik rumah. Dalam hujan yang sangat lebat, kuredah jua (Ku….Jejak, jalan yang berliku~~Lagu tema masa tu)Kuyup dan lenjun aku bila sampai rumah. Mak aku?? Menggeleng kepala tengok anak bujang dia seorang ni dah macam apa dah. Hahhaa.

Balik UKM pun kena hujan juga. Adoiii.Sekali lagi kena nyanyi. Penat dah nyanyi saja. hahaha.

Kesannya, aku macam dah nak demam saja. Hopefully aku masih kuat. Yess, Nua boleh.

Sebenarnya nak cerita, masa aku balik ke rumah aritu, semasa merempit tu. Ada berlaku accident sebelah aku. Semuanya gara-gara pokok tumbang tepi jalan. Mujur aku nampak poko tu. Namun kasihannya, motor yang mengekori (terlalu rapat tu) tak sempat mengelak. Maka terjerumuslah dia ke dalam rimbunan pokok itu.

Aku, Alhamdullilah selamat. Semoga aku sentiasa selamat.

6 Respons

  1. Aper jadi dengan mamat yang terjerumus dalam rimbunan pokok tu?

  2. hurmm..tu la…moral nyer..da ade “kaki” tu jgn nak merempit n merayau2…amanat kena jaga tuu…haaa

  3. hahaha..rempitan di balik rimbunan pokok

  4. tu tandanya Tuhan masih syg kat ko, hehehe…
    p/s : lama aku x ngomen kt blog ko, hahaha…

  5. durham >>>die bgun bali,..

    brilliant >>> kalo tgn merayau??wahaha

    wan >>>x smpt nak rempit pun

    hazri >>>tuelah, same2 sibukkan!!!

  6. itulah hidup seorang mat motor, apbila hujan, akan kebasahan semuanya….huhu

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: