PROGRAM PERTAMA

Hari ini aku menjalani satu program pertama di sekolah. Hari keluarga dan juga latihan dalam perkhidmatan untuk semua guru-guru. Tapi kami jadi AJK untuk program anak mereka dan juga hari keluarga untuk guru sahaja.

Program dibuat di sebuah sungai di situ (rahsia)hahahaha. Best jugalah, maklumlah kan, di tempat yang berair terjun ni (walau tak dapat mandi).

Pagi-pagi ada sukaneka, permainan untuk guru-guru dan keluarga mereka. Best jugalah, melihat telatah guru-guru bermain. Hahaha. Rasa nak berguling aku gelak melihat telatah mereka. Padahal aku pun kena masuk team juga untuk melengkapkan mana-mana pasukan.

So aku malas nak cerita banyak, maka aku tinggalkan kalian dengan gambar ya.

DSC01658

Balut cikgu jangan tak balut

DSC01659

Lompat cikgu semua, lompat

DSC01663

Warna adik ya cantik-cantik

DSC01664

Dengar taklimat baik-baik.

DSC01668

Hadiah buat mereka yang gigih berusaha

DSC01670

Jom balik, dah penat ni

Maka berakhirlah kursus selama sehari di situ. Kepenatannya janganlah digambarkan. Arghhhh.. Aku sangat letih. Aku merindui semua kawan-kawan dan juga dirinya. Lama sudah tidak bertemu.

Kepada mereka yang mungkin merindui wajah comel aku, aku tinggalkan sekeping gambar terbaru untuk tatapan semua. hahahhaa(Sebiji macam blog Sham)

DSC01648

Semakin menginjak usia dewasa