BERITA RINGKAS

Semalam aku telah berjaya menjadi johan Pidato. Walaupun ini kali pertama, mungkin kelebihan berdebat yang ada, sedikit sebanyak membantu aku. Itulah orang kata, masuk debat tidak rugi, semua benda pun boleh buat. Berdebat, pengerusi majlis, berpantun, berucap dan sebagainya boleh saja dilakukan.

Image1125

Gaya dah macam berdebat.hahaha

Semoga kejayaan ini akan diteruskan untuk pertandingan debat universiti yang akan berlansung nanti, doakan aku ya.

8 Respons

  1. tahniah cikgu!! ;D

  2. tahniah!!!semoga terus success!!!

  3. syahmi & husna >>>tq!!

  4. ayu harapkan cikgu terus berjaya.

  5. congratulation…
    tag yang 2 bulan lps dah diselesaikan…maaf atas kelewatannya

  6. wow!!!! cikgu…
    hebat!!!!
    tahniah2..
    semge tros cemerlang ye…
    btw,,dah takde mood lahh nak belajar fivik…
    wat to do…
    ooppppzzz!!!

  7. wah!!!!cikgu hebatlah……bangga jadik plajar cikgu,,,,he3 …tahniah yekk,,,hope terus cemerlang k,,,,

  8. ramainye anak murid..gambo mcm knal je..haha..satu2nye pnyokong setia dtg fpend..hihi

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: