MELAGHO

Dalam masa di awal semester ni, banyak betul cerita di panggung wayang telah aku tonton. Hahahha. Lepas satu, satu lagi aku tonton. Habis dah duit ku laburkan menonton wayang. Hehehe.

Mari aku review sikit-sikit cerita yang aku dah tengok.

Mulanya cerita SETEM. Arahan Khabir bahtiar yang lawak nak mampus ni. Hahaha. Cerita ni sangatlah mneghiburkan. Memperlihatkan konsep 1 Malaysia di dalam garapan cerita, dengan lawak santai, cerita ini memang berjaya mencuit hati dan perasaan. Marilah menontonnya.

setem11

Cerita seterusnya adalah cerita G I JOE. Cerita ni macam ala-ala komik biasalah. Fantasi yang membawa kita melihat perkembangan teknologi dalam bidang perfileman orang asing.

Cerita aksi yang menarik, dengan plot cerita yang kemas. Boleh dikatakan sesuai dan best bila ditonton di wayang(sebab sistem bunyi). So ramai-ramailah pergi tengok ya.

gi_joe_poster

Cerita yang terakhir aku nak review ni pasal cerita kat wayang yang dah lama habis, tapi aku baru sempat tengok semalam. Cerita Talentime. Arahan Allahyarham Yasmin Ahmad.

Cerita ni sangatlah menarik. Konsep satu Malaysia yang digarapkan dan semngat perpaduan dan elemen menyentuh jiwa mampu meruntun jiwa yang menonton.

talentime_final_424x600

Semua cerita di atas harus anda tontoni ya. Sangat best!!!!

5 Respons

  1. Cerita Talentime. Arahan Allahyarham Yasmin Ahmad.

    cikgu ALLAHYARHAM ke ALLAHYARHAMAH???

  2. masyuk habis…study or tanam anggur??sampai free utk melangho??haha

  3. syahmi >>>tv tulis allahyarham.Tak pe, kita jgn berkata apa2 lagi…

    husna >>>hahahha, jadual yang menarik di awal semester!!!

  4. haha..menarik..ble nak abis nanti…tv pon x sempat tgk agknyer…

  5. wahhh…. cikgu g tgok wayang sorng22 x de teman ke?mesti best kan dapat tenang kan fikiran…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: