TERKINI

Banyak sebenarnya yang ingin dikongskan bersama pembaca, tetapi akibat kekangan masa dan terlalu sibuk maka ini sajalah yang dapat dahulu untuk mengelakkan anda semua kecewa bila melawat blog ini.

Baru-baru ini kami budak-budak Fizik pendidikan tahun 4 berpeluang ambil gambar bersama(sebelum jamuan raya fakulti). Walaupun ramai yang masih tidak ada, namun lebih baik daripada gambar tahun 4 yang seramai 8 orang itu.

Gambar yang biasa telah pun diedit oleh saudari Hil yang sangat suka buat kerja-kerja ini. Terima kasih, melihatkan kehandsomen saya lagi. wahahha.

Nikmatilah, dan selamat berhari raya lagi.

Copy of 10226_1257988169501_1223547188_30780934_7748187_n

Bersama pensyarah kami, Ketua Pirate Kapal Physicians!!!

4 Respons

  1. haha…memang hensem orang yang amik gambr ko tu nuar!!..hehe

  2. sedondon baju raya abg nuar ngan prempuan di belakang abg nuar itu!

  3. comel..stylo..haha.walaupon kaum lelaki kaum minoriti cam kat SMKSI plak..haha.nice pic..

  4. izudin >>>hahahha, yg amik gmbr x encem ah..ko nak ckap aku encem kan??

    suhaimi >>>tau x pe

    husna >>>besalah, nak buat mcm mane!!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: