PILIHAN DI TANGAN ANDA

TAtkala aku sudah kebosanan dan ketensioanan, maka dengan bantuan pakar edit gambar(tak kena upah pun) maka terhasillah kulit album solo aku yang pertama(cet, beriya).

Maka, semua pembaca digalakkan melakukan undian bagi memilih antara 5 kulit album di bawah ini, mana satu yang menambat hati.(Wajib pilih satu)

Pilihan 1

Pilihan 2

Pilihan 3

Pilihan 4

Pilihan 5

Jadi, laksanakanlah tanggungjawab anda semua. Setiap undian anda sangat bermakna buat diri ini. (Poyo betul, dah macam rancangan realiti).

Maaflah ya, jika ada yang tidak suka dengan entry ini(tapi ada aku kisah??hahaha). Aku hanya ingin suka-suka saja.Jangan marah ya.

Adios amigos…

11 Respons

  1. undi jer ker?
    xbley nk kritik? hahaha…

    ok2…
    pilihan …..no 1 dan 3

  2. aku nak pilihan 3..tp ubah sikit dienye tulisan bg nmpk terang..sbb name album ko jd sush nk bce lak..haha

  3. ala…gmbar nk dekat2 samer jahhhh..
    wa pick first pic…
    but btol la..cm tembam..aperkahhh..?
    hahaha~

  4. pereka leh vote tak?wakakakkaa..honestly suka no 2

  5. keputusan terkini >>2 memilih gmbr 1, 2 memilih gambar 3 dan 1 memilih gmbr 2…Hurm, aku suke 3 gak kot..

    shida >tulisan die jelas sbnrnyer..
    cume bile dlm blog, kene kcikkan, so dah x jelas

  6. hehe..aku da tgk dlm fb da..

  7. 3!

  8. i suke yg 1…stylo!!!
    buatkan utk akk bole/>..heheh

  9. mysarah >>alah kak, nie pun org watkan!!!

  10. aku xnak pilih! nengok kat sidebar, xdek pon blog aku. uh!

  11. naim>>>oh yeke, ok2..nnt aku link kan…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: