11 APRIL 2010

Apa yang penting dengan tarikh ini? Adakah tarikh ini amat penting bagi sesetengah orang? Pastinya orang itu bukan aku. Hahahaha.

Aku hanya seperti insan biasa yang melalui hari ini dengan penuh kebosanan. Mana tidaknya, aku hanya menghabiskan masa dengan mengulangkaji pelajaran dan tidur. Hahaha.

Hari minggu yang selalunya menjadi hari berhibur untuk keluarga(macam dah berkeluarga) tidak dapat aku rasai. Banyak faktornya.Hahaha. Selain tidak berkeluarga, ‘keluarga’ yang dahulu bersatu juga kini telah runtuh dimamah perasaan yang tidak aku fahami.

Jadi aku laluilah salah satu hari untuk minggu ulangkaji ini untuk menambahkan ilmu di dada, bagi mengelak kerisauan melampau untuk menghadapi peperiksaan yang hanya 2 hari lagi.

Sebenarnya aku saja menulis untuk memberikan update terkini selepas entry terahir 11 hari yang lalu. Nanti aku update lagi. Terutamanya berkaitan debat terakhir yang aku sertai.

DIKESEMPATAN INI, SAYA KHAIRUL ANUAR BIN SALIM, A113873, 870326045321 INGIN MEMOHON KEMAAFAN DARI SEMUA PIHAK ATAS KEKHILAFAN YANG AKU LALUI SECARA SEDAR DAN TIDAK SEDAR. SEMOGA KITA SEMUA BEROLEH KEJAYAAN DI DUNIA DAN DI AKHIRAT TERUTAMANYA.

p/s :Aku menulis bukan kerna nama…Aku menulis saat hujan membasahi bumi.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: