GEMBIRA

Banyak ke cerita gembira??

Satunya aku tak perlu balik kelantan untuk kerja aku. Alhamdullilah, jimat belanja!!!

Keduanya???tak ada dah, sekian!!!!

DEMAM CAMPAK : CAMPAKKAN DIRIMU

Seminggu sudah aku terkena demam campak. kata orang kelantan bertih (aku tak tahu kalau berbeza atau sama). Gatalnya bukan main lagi, tak tertanggung rasanya(lagi-lagi bila hari ke-3)

Sekarang dah makin ok, cuma sekarang rasa lagi gatal sebabnya dah nak pulih kot. Makanya aku sabar jelah. Tindik dan bekas yang tinggal pasti lama untuk hilang. jadinya perlu jaga sikit makan.

Seminggu aku cuti dari bekerja.berehat saja dalam bilik berkuarantin. Makanya banyak kerja yang tertinggal dan tertangguh. Menanda kertas peperiksaaan pun ada orang tolongkan. Makan aku pun sepanjang sakit ni, ada orang belikan dan hantarkan. terima kasihlah kepada yang membantu.

Hari ini ramai yang tak ada, jadinya perlu berusaha sendiri. Arghhhh. aku rasa macam nak makan goreng pisanglah. mana nak cari ya???

Anyway, harapnya demam campak ini cepatlah mencampakkan dirinya jauh dariku. Dah tak laratlah!!!!

MERAPU

Bila aku buhsan, aku suke merapu. Ini adalah bentuk penulisan x rasmi Insankerdil yer..

Jangan amalkan penulisan yg gilos, lagi bengong nie.

Duduk umah sorang2, mak g tengganu. Aku???Meroyan kat umah!!!!So¬† g cc, emroyan kat blog sndri plak/…wahahaha

Esok tggu kptusan, hope brite gmbra. If x de pape yg pntg, kamis cabut balik ganu!!!yehaaaa….

cari jodoh di sane plak.

Setelah misi gagl di taib andak!!!

Aku mahu keje, aku mahu duit, aku mahu psangan, aku tak mahu hidup sorang2….

Kawan2 rmai tunang n kawin!!!huwaaaaaaaaa

Aku nak nyanyi, aku nak jerit. Aku nak bg serak2 skit suara spya rase puas hati.

Aku nak niaga, bg kaya..Aku nak wat baik, bg kaya gak….

Moga aku lamabt posting, sbb aku nak g debat…gersang debat dah nie…

even dapat jadi hakim jer, dpt lempiaskan nafsu berckap aku yg sangat tinggi nie…

WAahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Dah2, aku rase nak karok jer skang nie!!!

GILA

Anda berani mengatakan diri anda GILA? Sudah tentu tidak bukan. Tapi saya berani mengatakan saya GILA. Namun saya kini GILA karaoke.Hahahaha(Suara tidak sedap pun)

Biasanya orang gila memancing dan sebagainya. Namun telah masuk syaitan baru dalam diri,(maksudnye sblm nie ade gak setannyer) mengajak aku karaoke pula. Walaupun sakit tekak, tetap nak pergi menyanyi. Adoiii(Matilah abis duit)

Anda jangan takut untuk mengatakan diri anda GILA, sebab GILA inilah yang akan membantu anda untuk menghilangkan stress. Contohnya, kalau GILA karaoke, maka anda akan menyanyi lagu yang bernada tinggi(selalu lari pitching) untuk menghilangkan bebanan dalam kepala.

Jadi kepada peminat GILA karaoke yang lain, marilah bersama saya untuk memeriahkan industri penyumbangan suara di Malaysia ini. Jangan segan jangan malu, pendaftaran adalah percuma. HAHAHHAH.

PILIHAN DI TANGAN ANDA

TAtkala aku sudah kebosanan dan ketensioanan, maka dengan bantuan pakar edit gambar(tak kena upah pun) maka terhasillah kulit album solo aku yang pertama(cet, beriya).

Maka, semua pembaca digalakkan melakukan undian bagi memilih antara 5 kulit album di bawah ini, mana satu yang menambat hati.(Wajib pilih satu)

Pilihan 1

Pilihan 2

Pilihan 3

Pilihan 4

Pilihan 5

Jadi, laksanakanlah tanggungjawab anda semua. Setiap undian anda sangat bermakna buat diri ini. (Poyo betul, dah macam rancangan realiti).

Maaflah ya, jika ada yang tidak suka dengan entry ini(tapi ada aku kisah??hahaha). Aku hanya ingin suka-suka saja.Jangan marah ya.

Adios amigos…