KONVOKESYEN 38

Majlis konvokesyen ke-38 sempena UKM ke 40 telah dijalankan pada 7-10 ogos 2010. 8 persidangan konvokesyen telah dilaksanakan bagi menampung sejumlah 7000++ penerima doktor falsafah, ijazah sarjana dan ijazah sarjana muda dan diploma.

Maka Insan Kerdil dicampakkan ke Sidang 6 Majlis Konvokesyen ini yang berlangsung pada 9/ogos/2010 sesi petang. Bagi sesi ini Fakulti Pendidikan dan Fakulti Sains Kesihatan Bersekutu terlibat.

Ramaikan???

Setelah menanti beberapa hampir 2 jam di dalam dewan, giliran aku untuk menerima segulung ijazah sarjanamuda. Arghh, terharunya!!!!

Ijazah Sarjanamuda Pendidikan Dengan Kepujian (Fizik)

Majlis konvokesyen ini hanya Mak yang ada. Ayah aku tidak hadir kerana masalah kesihatan. Abangku dari Kedah terlibat dengan kes mahkamah yang menghalangnya untuk hadir. Jadi Insan Kerdil hanya membawa Emak, Pakcik Angkat dan Aisyah sebagai peneman mak. Terima kasih ya Aisyah.Hehehehe

Ecah peneman setia mak aku

Setelah keluar dari majlis itu, keluarga kedua aku menanti dengan penuh kesabaran. Aku sebenarnya sedih kerana bakal meninggalkan mereka. Saat manis dan pahit bersama mereka tak mungkin aku lupakan. Kerana mereka juga aku mampu hidup ceria di Bumi UKM ini. Mereka juga sebenarnya memberi pengalaman kehidupan yang sangat bermakna. Terima kasih kepada semua AKASIAN UKM dan ex-nya serta Alumni atas pengalaman ini.

Keluarga ke-2 aku

Terima kasih atas hadiah dari mereka ini. Banyak dan comel kesemuanya. Lagi-lagi patung Chipmunk dari Kak Daa, Najwa Hazirah dan Affendy Asmat. Yang lain pula sangat bermakna.

COmelkan???

Dikesempatan ini aku juga nak ucapkan sayang aku pada semua orang. Kawan-kawan terutamanya. Anda semua penyeri kehidupan Insan Kerdil. KHAIRUL ANUAR SALIM tidak pernah akan lupakan kewujudan kamu semua dalam diari kehidupan ini. Buat Mak, sayang kamu sangat-sangat.MUuuuuuaaaaaahhhhhh!!!!!!!!!!!!

Cantikkan mak aku. Hahahha

Oklah, cukup coretan page majlis bermakna ini. Kalau nak tengok gambar aku yang lain, pergilah ke photo aku di Fb. Insyaallah banyak lagi moment menarik di sana. Gambar terkini aku yang tak tahulah dah makin kurus atau bertambah isinya.Hahahaha

Berta makin kurang, kuruskah???

Satu Respons

  1. congrats…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: