WAKANABEB

Mungkin disebabkan beberapa entry yang sebelum ini agak tegang bunyinya, hari ini aku berbesar hati ingin buat entry pasal lain pula. Lupakan sejenak tentang perasaan aku yang tidakpernah dipedulikan [konon sedih]

Bulan puasa begini pun ada orang main ‘tag’. Ni semua kerja si Budak Epal yang semakin keras hatinya. (Aku tak main apilah, takut panas)

Nasib baik ‘tag’ ini mudah sahaja. Masukkan saja gambar smiley dekat atas ini dalam entry terbaru. Hahaha. Lepas itu, macam biasa kamu semua kenalah ‘tag’ orang lain pula.

Siapakah insan bertuah yang akan kena ‘tag’ dengan aku. Senarainya

  1. Eddy UTP
  2. Mira
  3. Rizal
  4. Aizuddin UNITAR
  5. Jijah UMT

Ni semua rakan baru aku di alam maya. Bagi peluang mereka nak exposed. hahaha. Jadi buatlah ‘tag’ ini ya. Jangan malas di bulan puasa ini. Hehehe

p/s : Mood untuk ber es-em-es kurang. Maaf dipohon.

8 Respons

  1. hahaha….
    aiyoo…
    perkara aku paling benci dalam dunia!!!

    nuar > Bagi peluang mereka nak exposed
    aku > choiiii

  2. ‘bagi peluang mereka nak expose’

    boleh lak cenggitu..padahal dh xde org lain nk tag..haha..

    nasib baek tgh musim x de kerja..haha…

  3. malas nak sms???? kita YM boleh??? jumpa sabtu nie!!!

  4. eddy >>>buat jelah, jgn byk bunyi k.

    jijah >>>byk jer org lain, tapi mmg nak bgtau org lain, saya ade kwn baru dlm blog.

    epal >>>sabtu?alamak ‘mungkinkah kita bertemu?’ entry pjoyz ….

  5. haih~~
    tag2 plak..
    tag abg nua balik bleh??
    ahax!
    *mls nk naep entri..midsem lom abes*
    lalala~~

  6. Erk… perlu ke highlight kan tajuk entri aku???

  7. haha..ok..terima kasih la ye…
    🙂

  8. mira >>> dasar pemalas

    pjoyz >>>mestilah sayang ~~~geli~~~

    jijah >>>hehehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: