MANGSA

Aku selalu menjadi mangsa keadaan. Ini bukan entry untuk memohon simpati dan kasihan. Tetapi hanya ingin meluahkan segala di hati yang tersimpan.

Mungkin akan ada yang mengerti. Semoga akan sentiasa sedar diri. Supaya anda akan sentiasa tidak mengulangi. Segalanya untuk puaskan hati.

Nasihat kepada kau yang sedang mempermainkan aku, jagalah tingkah laku. Jangan nanti menangis tidak berlagu dan akhirnya duduk termangu.

Aku mungkin sedih, namun bukan bererti aku lemah. Bukan bererti aku tidak mampu untuk berdiri. Tapi inilah aku, sentiasa bersedia dan memahami apa yang aku mahu. Bukan seperti engkau yang hidup dengan mencanang cerita jantan candoo (macam aku. Hahaha. Tiba-tiba jah)

Jadi disebabkan kamu, aku tidak tidur semalam dan menghadap laptopku. Menulis sedikit bingkisanku, untuk ditatapi kamu. Semuanya hanyalah untuk menenangkan diriku. Syahdu memang syahdu (sambil lagu raya kedengaran).

Sudahlah, mungkin segalanya dah aku luahkan. Semoga aku akan sentiasa dapat mengawal perasaan. nasib ada si dia membantu untuk menenangkan. Hahaha.

p/s : Jangan sesiapa cuba untuk menaakul sipakah ‘dia’ yer… Kerana ianya hanya fiksyen untuk menyedapkan hati yang sedang berduka. Hahaha. Yay, malam ni aku dah 2 malam tidak tidur. hahaha

9 Respons

  1. benarlah seperti yang dikata..
    manusia keliling kita pelik+aneh..
    mujur kita bukan sebahagian dr mereka..
    dan diharap juga tidak menjadi seperti mereka…
    biarkan mereka dengan dunia mereka..
    kita tetap terus menjadi kita…

    tetiba ja tersyahdu gak..
    *part jantan candoo tu xleyh blah~~wakakakaka*

  2. choiii.. siapakah manusia yang cuba mencetuskan
    konspirasi abg NUAR ni cando?

    post yang mmg tak boleh blaaaa….

  3. sedih memang x brmaksud lemah…..

    mmg entri kali ni membawa simpati….

    walaupun, motifnya bukan utk menagih simpati…hehe…

  4. tibe2 aku terfikir???? adakah nuar candooo atau nuar masuk bakul?? aku takleh terima aku takleh terima wawawawa

    btw, hati kena istiqamah agar pisang tidak berbuah dua kali. Pisang???? Maksudku pisang yang warna kuning utk di makan tu la hahaha atau kita namakan pisang baharik gitew

  5. nuar gay

  6. Kontroversi yang tiada surutnya… hahahahaha

  7. xtido 2days??izit true??
    bt ur still d 1 n oni sleeping beast..
    lol..
    nk xanax aku pny stok bnyk lg…

  8. paan yang tulus… wakakakaka nuar kena keji buat ke sekian kalinya wakakakakakaka

  9. epal >>> pisang??? aku redha dikeji (inilah aku)

    nur >>> x nak, nanti tido mati cm ko x bgn2

    pjoyz >>>biasalah kalau hidup menjadi public figure. Hahaha

    paan >>> Aku memang gay (sangat gembira) skang.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: