JANJI 2

Ini adalah perkara paling baru berlaku. Aku diajak oleh Farhan dan Rizal Uniten untuk sertai debat komuniti bestari untuk negeri Selangor. Team ini disertai oleh mereka aku dan juga Syamsul UPM. Jadi ala-ala kami ni siswa Bangi dan Serdang.

Seminggu sebelum pertandingan semi dan juga akhir pada 28 Jun 2008 yang lalu di Sekolah Menengah Sains Hulu Selangor (SEMASHUR) kami terpaksa melalui perlawanan suku akhir di Shah Alam.

Perlawanan suku akhir pasukan kami bertemu dengan pasukan daerah Gombak. Semi final kami bertemu pasukan Sabak Bernam (Abg Azerai punya team). Peringkat akhir bertemu pasukan Hulu Selangor (pasukan tuan rumah). Dalam team tu ada Pjoyz UMP dan Faiezi UPSI yang aku kenallah.

Alhamdulillah, rezeki buat kami pasukan Hulu Langat. Johan peringkat negeri dan tahniah buat Syamsul sebab dapat best speaker. Di peringkat zon kebangsaan kami satu kumpulan dengan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Perak dan juga Kedah. Moga kami berjaya di peringkat zon nanti.

Dekat bawah ini, ada sedikit gambar buat tatapan semua. Tengoklah ya, semoga yang merindui wajah aku, bolehlah melihat wajah terkini aku yang semakin comel ini. Hahaha. Abg Bob jangan jeles ya, Abg Bob dah tak comel lagi. Hehehe

inilah team final hari itu

hadiah kami semua

tiga sekawan

peminat-peminat syam dan pjoyz

sukanya aku

7 Respons

  1. Tahniah abg Nuar..

    hhuhuhuhu….

    moga berjaya ker peringkat yg sgt tinggi @ x kerdil

    Cam perli jer kan… hhuhuhuhu…

  2. Hahaha… silap tuh… peminat syam jek la… kita ni kan juz pelengkap jek bebudak tu nak amik gambar… hehehhe

  3. eh ak add ko kat blog ak ye..hehe~

  4. oh ya kena kasi komen… apapun semoga suksess sentiasa dengan apa yg dilakukan ramai betul aweks2 hehehe

  5. irkuys >>>tq

    pjoyz >>>hahaha, eleh, ko siap amik gambar personal plak ngan diorang.hahaha

    fazzy >>>nanti aku add blog ko gak ya

    sumpit >>>hahaha, bukan aweks sendiri pun

  6. hehe,ok2~~~
    =)))

  7. Tahniah..
    wat yg terbaik pada peringkat Zon nanti…bawa Negeri Selangor ke Pentas Perdana..InsyAllah…Berjumpa di RTM 1..Final nanti..haha..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: