Derma darah….(bukan dara)

hmmm…tadi aku pergi tengok kawan aku derma darah kat Kolej Ungku Omar UKM,macam2 perangailah yang aku dapat tengok.huhuhu..Dan yang paling best,adalah member Fakulti aku ni pergi mendermakan darahnya yang tak seberapa banyak tu(sbb die krus kering,huhuhu)pastu siap pengsan bila dah habis ambil darah dia tu.hahahaha…Tapi aku ni taklah menderma darah kira mulia lagilah kawan aku tu biarpun pengsan sedangkan dah nak masuk 4 kali menderma….Nak tahu kenapa aku tak menderma???sebab aku ni orang yang tak makan makanan dari air(ikan,udang,sotong..etc)pelikkan???Tapi tulah hakikat yang semua orang kena tahu bila kawan dengan aku(jgn mrh yer prundg kesihatan aku)Jadi dek kerana itu,aku merasakan aku tak makan makanan yang akan mengembalikan darah aku dengan baik(dengan kata lain,takut2 lagi teruk dari pengsan bila menderma nanti,kolotnya fikiran aku)hahahaha….Hmmmm,dan yang peliknya lagi,sejak seminggu ni,aku hidung aku yang comel ni asyik mengalirkan darah saja.sedangkan dah nak dekat setahun yang lepas hidung aku berdarah.dahlah tu seminggu 2 kali pulak.Mungkin sebab tempat2 aku belajar(dewan2) yang kejap panas kejap sejuk tu mengakibatkan semua ni kot.tak kisahlah,janji aku masih mampu bernyawa dan tak terbongkang kat atas katil tak boleh bangun aku ok saja(”,)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: