Aku merempit lagi…

Baru kejap tadi aku pergi merempit ke pasar malam…Dan seperti kebiasaannya aku akan pergi seorang diri…Dan juga seperti kebiasaan aku pergi dengan tak berlesen,nasib baik tak ada polis nak main2 tahan2 orang hari ni…huhuhu…Paham2 sajalah kalau dah KHAIRUL ANUAR yang pergi pasar malam,mana nak ingat dunia bab2 membeli makanan ni kan,(semuanya nafsu)huhu…Habis diet aku lagi malam ni.Tapi tak apa,sebab ni makan dengan mak aku sekali,jadi harap2 perunding kesihatan jangan marah yer…Menu malam ni ialah semangkuk sup ayam dan daging makan bersama nasi sepenuh pinggan,jagung kukus 1 batang,keropok lekor dalam 7 keping dan juga hotdog dalam 6(kecik2 jer) yang memerlukan lebih kurang 1 jam untuk dihabiskan.hahahaha.(cm knk2 kat afrika jer)

Tapi sebelum pergi pasar malam tadi aku singgah dulu dekat kedai bundle kat pekan,nak beli seluar(baru sdar suar aku sikit jer)So cari punya cari dapatlah 2 helai dan 1 helai baju…huhuhuDahlah aku masuk pekan dengan penuh selamber saja walaupun aku bawa kotor tanpa lesen…konfiden saja,bukan nak buat jahat pun…Aku pun ambillah kesempatan pusing2 1 pekan tu sambil menghirup udara yang segar(yeke??) dan menikmati keindahan pekan tampin di waktu malam!!!!!!!!hahaaha…

Satu Respons

  1. sluar size berapa?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: